Veel gestelde vragen
- Home
- Veel gestelde vragen
Algemeen
Om klant te worden gaat u naar het kopje abonnementen en kiest u het gewenste abonnement. Daar kunt u het formulier invullen. Wij nemen daarna contact met u op.
Misschien was de vuilnisbak niet helemaal leeg, dit kan een reden voor ons zijn om de bak niet te reinigen. Echter kunnen wij de vuilnisbak natuurlijk ook een keer zijn vergeten. Neemt u in ieder geval op met onze administratie. Dit moet dezelfde dag voor 20:00 uur gebeuren. Anders vervalt de reinigingsbeurt.
Als u geen sticker hebt ontvangen of bent kwijtgeraakt, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze administratie. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat u weer een nieuwe sticker ontvangt.
Als het vriest, kunnen wij de vuilnisbak niet reinigen. Dit komt doordat onze wassystemen beschikken over heet water. Wij laten bij elke reinigingsbeurt iets restwater achter. Als dit opvriest zijn de gevolgen niet te overzien. Omtrent deze reden laten wij de routes dan vervallen. Echter deze worden op een later tijdstip ingehaald.